Odpowiedzi na pytania klientów związane z księgowością.
Przestrzeganie terminów udzielania odpowiedzi klientowi w formie pisemnej nie później niż 24 godziny z uwzględnieniem godzin pracy.
Inicjowanie dialogu w razie wystąpienia potrzeby.
Onboarding klienta:
1. Wysłanie listu powitalnego (przebieg współpracy z SIIAMI);
2. Zapewnienie przewodników (lista poniżej);
3. Uzyskanie pełnomocnictwa;
4. Doprecyzowanie kodu i rodzaju działalności;
5. Ustalenie potrzeby rejestracji do VAT (VAT-R / VAT-UE).
Zalecenia dotyczące komunikacji z ZUS i Urzędem Skarbowym.
Analiza podstawowych dokumentów klienta przy zmianie biura księgowego.
KAM nie uczy klienta obliczania podatków.
Nie zawiesza ani nie likwiduje indywidualnego przedsiębiorcy (JDG) / osoby prawnej klienta w ramach pakietu usług;
Nie prowadzi konsultacji dotyczących kont osobistych klienta (konto osobiste klienta w aplikacjach bankowych, konto osobiste na stronach rządowych);
Nie wystawia klientowi faktury w ramach pakietu usług.